256735 devolo rgb ed0811 large 1503576558

4 december 2017

Vlotte kerst? Voor altijd verbonden met je grootste serie- of muziekliefde

Met die kou buiten is niets lekkerder dan op de warme bank kruipen met een warme kop chocolademelk. Eindelijk tijd voor die nieuwe serie waar iedereen het over heeft, of dat nieuwe album dat onlangs is uitgekomen. Netflix of Spotify aan en... gaan! Maar dan moet je internet wel meewerken. Want je zit natuurlijk niet te wachten op haperende beelden of tracks. Met de devolo Multiroom WiFi Kit heb je altijd een perfecte verbinding, waar in huis je ook bent. Dus zelfs op zolder – tijdens het zoeken naar je kerstspullen – luister jij naar je favoriete kersthits via Spotify. All I want for Christmas is… wifi!

266744 devolo ea855d original 1512395901

Kijktips

De Multiroom WiFi Kit is een eenvoudige oplossing voor wifi-signalen die te zwak zijn om het gehele huis te voorzien van een snelle en stabiele internetverbinding. Het enige nadeel aan de Multiroom WiFi Kit? Het streamen gaat zo rap, dat je in no-time je favoriete series achter de rug hebt. Wat doe je dan? De top 3 van populairste series van andere Nederlanders volgen, natuurlijk. Mis deze drie niet.

1.     Stranger Things

Op mysterieuze wijze verdwijnt een twaalfjarig jongetje. Zijn broer, moeder en de sheriff uit de stad gaan op zoek naar hem, samen met een groepje vrienden en een meisje met magische krachten. Tip: houd je kerstverlichting in de gaten.

2.     Narcos

Een waargebeurd verhaal over Pablo Escobar, een van de grootste drugsbaronnen ooit. Deze serie laat de strijd zien tussen de Amerikaanse en Colombiaanse politie-eenheden en het Medellin-kartel in de jaren tachtig van de vorige eeuw. Tip: tussen de afleveringen door even eruit? In De Pijp in Amsterdam is sinds kort een hippe tapasbar geopend. En laat die nou net ‘Escobar’ heten!

3.     Designated Survivor

Een politieke dramaserie over een regeringslid dat ineens president van de Verenigde Staten wordt als al zijn collega’s omkomen.

Tip: net als de huidige Witte Huis-bewoners je huis in kerstsfeer brengen? Begin op tijd!

Hoe het werkt?

De Multiroom WiFi Kit is een Powerline-product dat gebruikmaakt van je eigen elektriciteitsnetwerk, waardoor muren en plafonds de stabiele internetverbinding met maximale bandbreedte niet langer in de weg staan.

266747 multiroom%20wifi%20kit 364dca large 1512396560

De Multiroom WiFi Kit is eenvoudig te installeren en bevat drie producten: een basisadapter die is verbonden met de router en die in een stopcontact wordt geplaatst, en twee dLAN 1200+ wifi ac-adapters. Deze adapters zijn te gebruiken op elke verdieping en in elke kamer waar de wifi-verbinding hapert. 4K-streaming, online gaming en video-oproepen zijn met de Multiroom WiFi Kit geen enkel probleem.

Ook een vlotte kerst? De devolo Multiroom WiFi Kit is verkrijgbaar bij CoolBlue en MediaMarkt voor een adviesprijs van 299,90 euro.

Wil je de Multiroom WiFi Kit testen, neem dan contact met ons op.

Media contact

Veilingweg 53981 PB Bunnik

T: +31 (0)30 6565070

Deze tekst en actuele productafbeeldingen vind je ook in de perssectie van de devolo-website.

devolo maakt de woning intelligent en het stroomnet slim. Privéklanten brengen met Powerline-adapters van devolo highspeed dataverbindingen in elke ruimte. Internationaal zijn circa 34 miljoen dLAN-adapters in gebruik. Bovendien ontdekken klanten met devolo Home Control de mogelijkheden van het Smart Home – snel in te richten, naar wens uitbreidbaar en makkelijk per smartphone de bedienen. devolo past zijn producten en oplossingen als OEM-partner aan de individuele behoeften van internationale telecombedrijven aan. Op professioneel vlak biedt de ombouw van de energievoorzieningsinfrastructuur bovendien kansen: met devolo-oplossingen kunnen nieuwe Smart Grids realtime bewaakt en geregeld worden en zijn volledig nieuwe diensten te realiseren. devolo is opgericht in 2002 en heeft momenteel ongeveer driehonderd medewerkers. De wereldmarktleider op Powerline-gebied is met eigen vestigingen en via partners in negentien landen vertegenwoordigd.