278885 header b6c880 original 1524751420

devolo Home Control nu ook geschikt voor Google Home: stembediening voor het smart home

278880 dev hc schaltmesssteckdose google blau home print uk b 0124da large 1524749549

Bunnik, 26 april 2018 – “Ok Google: doe het licht uit!” Dit soort commando’s is vanaf nu ook geschikt voor devolo Home Control. Na een eenvoudige installatie hebben de gebruikers van Google Home-apparaten voortaan toegang tot een breed scala van smart-homecommando’s voor de bediening van de verlichting, het alarmsysteem en zelfs radiatorthermostaten.

The future is now: eenvoudig instellen van stembediening

Hoe de stembediening werkt? Het enige dat devolo Home Control-gebruikers nodig hebben, is een Google Home- of Google Home Mini-smartspeaker. In de bijbehorende Google Home-app ga je vervolgens naar ‘Smart Home Control’ en klik je op het +-icoontje om je devolo Home Control-systeem toe te voegen. Klaar is Kees! Vanaf dat moment gebruik je stembediening voor Intelligente Stopcontacten, Radiatorthermostaten, Kamerthermostaten, Intelligente Schakelaars én alle scenario’s, regels en tijdcontroles.

278882 dev hc produktreihe mit google home screen 1571x353 d7a55d large 1524749550

Bedien alles met je stem

“Ok Google: stel de badkamertemperatuur in op 20 graden!” Dit commando volgt devolo Home Control op zodra je het uitspreekt. Of het nu gaat om de radiatorthermostaat in de badkamer of in de woonkamer, of om een hele groep apparaten: je hoeft niet langer te zoeken naar de lichtschakelaar of je smartphone. Handig als je bijvoorbeeld onderweg bent naar de woonkamer en je handen vol hebt met drankjes en snacks, want vanaf nu draag je Google eenvoudig op om de televisie voor je aan te zetten. En als je onder dit commando een scenario hebt opgeslagen, gaan bijvoorbeeld ook de lichten automatisch aan.

Uitgebreide mogelijkheden dankzij open systeem

Gebruikers hebben toegang tot zowel native Home Control-componenten als een groot aantal apparaten van externe partijen. De intelligente devolo Home Control Central Unit maakt het mogelijk om smart-homeapparaten van verschillende fabrikanten te combineren. En vanaf nu luisteren ze allemaal naar de woorden “Ok Google”.

Uitstekend onderhoud: regelmatig gratis updates

devolo Home Control biedt meer voor minder. In tegenstelling tot andere oplossingen die alleen individuele apparaten bedienen via Google Home (zoals wifistopcontacten), biedt Home Control uitgebreide smart-homestembediening voor betere beveiliging, meer gemak en een efficiënter energieverbruik. devolo Home Control Starter Kits zijn verkrijgbaar vanaf 219,90 euro per stuk. Hier komen geen extra maandelijkse kosten bij. Daarnaast zijn de nieuwste Home Control-updates altijd gratis.

Voor meer informatie, kijk op www.devolo.co.uk/smart-speaker/google-home/.

Klik hier voor beeldmateriaal.

Sophie Konings