Goed en snel internet, overal in huis: de nieuwe devolo dLAN® 1000 mini maakt het mogelijk

280191 1000mini office bedroom 1310f9 large 1526462771

Bunnik, 17 mei 2018 – Met de nieuwe devolo dLAN 1000 mini heb je overal in huis goed en snel internet via elk gewenst stopcontact. De compacte Powerline-adapter maakt gebruik van het elektriciteitsnetwerk om data over te brengen. Het principe is simpel: sluit de dLAN-adapter op de router aan en steek de adapter in een nabijgelegen stopcontact. Je kunt nu snel streamen, surfen, gamen en zelfs je pc integreren in je home office-netwerk.

Compact en bliksemsnel

Het installeren van de devolo-adapter is kinderlijk eenvoudig: je hoeft hem alleen in het stopcontact te steken en je bent klaar om te surfen. Nu elk stopcontact kan dienen als wifipunt, is stabiel internet niet langer beperkt tot één kamer in huis, maar kun je ook op zolder, in de kinderkamer en zelfs in de kelder genieten van dezelfde goede verbinding. In vergelijking met traditionele Powerline-adapters biedt de nieuwe dLAN 1000 mini een groter bereik, betere stabiliteit en een internetsnelheid tot 1000 Mbps.

280188 devolo%201000mini%20starter%20kit 1 ef0d6f large 1526462370

Alles wat je nodig hebt

Maximaal gebruik van het internet in de meest compacte vorm: dat is de nieuwe dLAN 1000 mini. De Ethernet-poort van de adapter wordt gebruikt als een stabiele aansluiting. Dankzij de devolo ‘range+’-technologie kan de adapter over extra lange afstanden worden gebruikt. De dLAN 1000 mini Starter Kit bevat twee adapters om een nieuw Powerline-netwerk op te zetten. Met een losse adapter is het ook mogelijk om een bestaand dLAN Powerline-netwerk uit te breiden. In totaal kunnen tot acht adapters worden aangesloten op één Powerline-netwerk. Alle Powerline-adapters vallen onder de driejarige fabrieksgarantie van devolo.

De dLAN 1000 mini is zowel in winkels als online verkrijgbaar. De dLAN 1000 mini Starter Kit heeft een adviesprijs van 89,90 euro. Een losse adapter heeft een adviesprijs van 49,90.

Noot voor redactie, niet voor publicatie:

Klik hier voor beeldmateriaal. Deze tekst en recente productfoto’s zijn ook te vinden in de mediasectie van de devolo-website www.devolo.nl.

Voor meer informatie en/of reviewmogelijkheden, neem contact met ons op.