devolo Magic: voor een perfecte WiFi en een betoverende internetervaring overal in huis

295180 devolo%20magic%20home%20office 2 2098b0 large 1541413033

Bunnik, 8 november 2018 - devolo introduceert devolo Magic, de meest innovatieve oplossing voor een stabiel en supersnel thuisnetwerk. De nieuwe productlijn van het in Aken (Duitsland) gevestigde bedrijf combineert de krachtigste WiFi-technologieën met de meest innovatieve Powerline-technologie. En doordat devolo Magic zichzelf installeert, kun je het binnen de kortste keren gebruiken. Gewoon inpluggen, even wachten en klaar! devolo Magic – voor een betoverende internetervaring en supersnelle WiFi overal in huis.

devolo Magic: de ideale multimedia-ervaring overal in huis

Met devolo Magic is supersnel internet binnen handbereik: onlinegamen of via de cloud, videostreamen in UHD of gewoon videochatten met je vrienden: het kan allemaal en ook nog eens waar je maar wilt. Dat komt doordat devolo Magic je met behulp van het stroomnetwerk (Powerline) voorziet van een internetsignaal bij elk gewenst stopcontact. Voordeel van deze oplossing is, dat muren en plafonds de WiFi-verbinding niet langer hinderen. Met devolo Magic biedt elk stopcontact een supersnelle internetverbinding – een die twee keer zo snel is dan voorheen. En daarmee zijn de voordelen voor gebruikers eindeloos: hogere snelheden, groter bereik en meer multimediaplezier!

Eenvoudige, perfecte WiFi

devolo Magic levert voor alle eindapparaten highspeed internet – of ze nu zijn verbonden via WiFi of een ethernetkabel. Mobiele apparaten profiteren van high-performance mesh-WiFi; devolo Magic zorgt ervoor dat smartphones, tablets en alle andere mobiele apparaten altijd automatisch verbonden zijn met de snelste WiFi-hotspot. Haperende videostreams en onlinegames, trage downloads of storingen wanneer je luistert naar je favoriete playlist, zijn dankzij devolo Magic verleden tijd.

Het product installeren is heel eenvoudig. De eerste adapter steek je in een beschikbaar stopcontact en verbind je met een ethernetkabel met het internet. Vervolgens steek je alle andere adapters in een stopcontact op de plek waar snel internet nodig is. Meer hoef je niet te doen. De apparaten detecteren elkaar automatisch en creëren vervolgens een zeer veilige, versleutelde verbinding. Bovendien is er een gratis devolo Home Network-app (voor Apple iOS en Google Android) die je helpt bij de installatie. De app biedt een stapsgewijze gids voor de configuratie van een perfect thuisnetwerk waar je maar wilt.

Verkrijgbaarheid, prijzen en garantie

devolo Magic is verkrijgbaar als LAN- en als WiFi-versie. devolo Magic 1 is het instappakket van de nieuwe productlijn. De devolo Magic 1 WiFi Starter Kit is verkrijgbaar voor een adviesprijs van 149,99 euro. De adviesprijs van de high-end devolo Magic 2 Starter Kit is 199,90 euro. devolo Magic is vanaf nu verkrijgbaar via webshops en in de winkel. Op alle producten van devolo zit een fabrieksgarantie van drie jaar.

Noot voor redactie, niet voor publicatie:

Voor meer beeldmateriaal, klik hier.

Voor meer informatie en/ of reviewmogelijkheden, neem contact met ons op.

3981 PB  Bunnik